Hodnocení obchodu
Objednala jsem dceri pro maleho psa batoh v cene kolem 1300 Kc. Batoh prisel zabaleny pouze ve folii, po rozbaleni jsem ihned zjistila dost velke zavady (prurezy na vice castech batohu), vse nafotila a ihned volala prodejci. Po dotazu, jestli se zbozi pred odeslanim kontroluje, mi bylo sdeleno, ze v predvanocnim obdobi na to neni cas a ze tedy NE. Batoh jsem jako reklamaci vratila- zaplatila postovne necele 200kc. Reklamace mi nebyla uznana s tim, ze jsem si batoh pri rozbalovani poskodila sama, coz proste nebylo technicky mozne a za tim si stojim. Jako kompenzaci mi bylo nabidnuto zpet 500 Kc, nezbylo mi nez souhlasit, abych aspon neco dostala zpet, jsem duchodce a 1300 neni uplne nepodstatnych. Takova je ma zkusenost s obchodem.
(Administrátor)
Dobrý den, bohužel se musím hrubě ohradit před touto recenzí a konstatovat, že zákazník nepíše pravdu. Pokusím se vše uvést na pravou míru. První věcí je, že jsem určitě paní nesdělil, že zboží nekontrolujeme. Sdělíl jsem jí, že v průběhu Vánočních svátků není čas na to, vyřídit její reklamaci ihned a má počítat s delším vyřízením. Tedy, že se jí ozveme v průběhu ledna (stále v zákonné lhůtě) a reklamaci posoudíme, až věc budeme mít v ruce, protože ji paní chtěla horlivě řešit po telefonu a z jejich fotek nebylo jednoznačné co se stalo. Po obdržení batohu bylo naprosto jasné, že paní při rozbalení prořízla zmíněnou fólii i včetně batohu (kontrolovalo to 5 lidí a všichni měli stejný názor). Místa, kde byl batoh proříznutý přesně odpovídají místům, kde byla fólie proříznutá nůžkami při rozbalování. Z naší strany není možné, aby to takto odešlo, protože jsou všechny batohy originál zabalené v neporušené folii a proříznuté foĺie po celé délce by jsme si určitě všimnuli při balení. Reklamace tedy byla zamítnuta, což jsme paní volali, se dvěma návrhy a to, že jí pošleme batoh, nebo jsme ochotni ji dát 500 Kč, která bez sebevětšího problému přijala.(Asi všichni, kdo si čte tuto reakci mi dají za pravdu, že by nikdy nepřijali 500 Kč, pokud by batoh doopravdy nepoškodila sama a věc řešila dál). Jak se bohužel říká, pro dobrotu na žebrotu a i když jsme paní z dobré vůle poškození způsobené jejím zaviněním částečně kompenzovali, tak nás má snahu dál špinit a lhát. Bohužel pro paní prořízla batoh tak, že každý průměrně inteligentní člověk pozná, že to udělala při rozbalování.
spokojen
Byl to můj první nákup a byla jsem spokojená
- vše super
spokojenost,obleceni pro pejska dorazilo a je moc krasne
spokojenost
Obchod proběhl v pořádku.Doporučuji.
Naše fenečka je moc spokojená
Rychlé skvělé nakupování
Objednaný tovar bol zaslaný kuriérom GLS, a to už nikdy nespravím, po zaslaní sms,v piatok ze sa so mnou nedá spojiť, tovar bol hneď vrátený k vam, v pondelok už ho táto služba nemala,,toto nieje prvý krát čo mám s touto službou problém,, ďakujem Schwarzova
Rychlé doručení v pořádku , snadná komunikace