Reklamace + vrácení zboží

Reklamace:

Reklamace zakoupeného zboží provádějte přímo u nás. Vždy se reklamace pokoušíme k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se nevztahuje na:

1. Vady vzniklé běžným používáním
2. Nesprávným použitím výrobku
3. Nadměrným namáháním a přetěžováním
4. Násilné poškození (protržení, propálení atd.)
5. Škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací
6. Nesprávným skladováním

Postup pro reklamaci:

  • Zboží zabalte a přiložte k němu popis závady a fakturu.
  • Odešlete ho na adresu Robin Gerák Stránského 28, 61600 Brno
  • Vyčkejte, do 30 dnů se Vám ozveme s výsledkem reklamace.

Vrácení zboží

1. Zabalit

  • Vyplňte formulář o odstoupení od kupní smlouvy
  • Zboží společně s fakturou a odstoupením od kupní smlouvy zabalte

2. Odeslat

  • Zabalený balíček odešlete na adresu Gerák Robin, vsepropejska.cz, Stránského 28, 61600 Brno.

3. Vrácení peněz

  • Jakmile nám dopravce doručí zboží, tak Vám do 30 dnů vrátíme peníze na zaslaný bankovní účet.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: formular_odstoupeni_od_kupni_smlouvy

V případě dotazů či jakéhokoliv problému jsme Vám k dispozici na 608 876 123 – 9 – 22:00 hod., gerak.robin@gmail.com