Jak vyměnit zboží?
1. Vytvoření nové objednávky
- Vyberte nové zboží, které chcete místo původního.
- Vytvořte novou objednávku s hodnotou alespoň stejnou nebo vyšší než je hodnota vráceného zboží.
2. Příprava zboží k výměně
- Důkladně očistěte zboží od chlupů a jiných nečistot.
- Bezpečně zabalte zboží do balíčku, aby bylo chráněno během přepravy.
- Vyplňte formulář pro výměnu zboží, který byl ve Vašem balíčku společně s objednávkou. Pokud ho nemáte, tak nám prosím přidejte do objednávky list papíru s Vašim jménem, telefonem, číslem účtu pro vrácení peněz a číslem původní objednávky.
3. Zaslání zboží
- Pro vrácení můžete použít zvýhodněné vrácení přes Zásilkovnu. Více informací naleznete níže.
- V případě, že chcete zboží doručit jakkoliv jinak, tak ho zabalte a zašlete na adresu:
Robin Jurník
vsepropejska.cz
Hulínská 1799/1
76701 Kroměříž
Tel: 777175909
Email: info@vsepropejska.cz
Zvýhodněná výměna přes Zásilkovnu
- Zabalený balíček odneste na výdejní místo Zásilkovny (bez štítku).
- Předejte jej obsluze a nadiktujte jí tento kód: 92828165.
- Platba za vrácení zboží ve výši 49 Kč Vám bude odečtena z vrácené částky za produkt.
ROZMĚR: Maximální součet všech tří stran je do 150 cm (např. 60×50×40 cm), nejdelší strana max 120 cm, hmostnost do 5kg - nelze využít pro pelechy, matrace a autosedačky.
4. Vrácení peněz
- Po obdržení vašeho balíčku zašleme peníze na váš účet nejpozději do 14 dnů.
- Většinou je však máte vráceny do týdne.
Pro jakékoliv dotazy nás neváhejte kontaktovat na výše uvedeném telefonním čísle nebo emailu.
Výměna zboží osobně:
- Po předchozí telefonické domluvě na 777 175 909 je možné zboží vyměnit osobně na adrese Hulínská 1799/1, 76701 Kroměříž (areál Magnetonu). Upozornění: Do areálu se nedostanete bez předchozí domluvy.
Podmínky výměny:
- Lhůta pro výměnu je 30 dnů.
- Zboží musí být ve stavu “jako nové” bez známek používání. V opačném případě může být výměna zamítnuta.
- Zboží musí být očištěno od všech nečistot a chlupů. V opačném případě je účtovaný poplatek za čištění až 999 Kč. Dle náročnosti a míry znečištění. Pokud zboží nelze vyčistit, tak může být výměna zamítnuta.
- Cena zboží je vždy počítána ze dne uzavření kupní smlouvy (objednání) a vztahují se na ni veškeré slevy, které byly v den objednání na zboží použity. V případě, že bylo zboží slevněno po uzavření kupní smlouvy, tak se na zboží sleva nevztahuje.
Tip na závěr
Když si objednáte zboží na výměnu, nechte si ho poslat do Zásilkovny. Až si ho půjdete vyzvednout tak tam rovnou můžete nechat produkty, které chcete vrátit a Zásilkovna nám je pošle zpět. Stačí je jen zabalit, obsluze nadiktovat kód 92828165 a máte hotovo.
Když si objednáte zboží na výměnu, nechte si ho poslat do Zásilkovny. Až si ho půjdete vyzvednout tak tam rovnou můžete nechat produkty, které chcete vrátit a Zásilkovna nám je pošle zpět. Stačí je jen zabalit, obsluze nadiktovat kód 92828165 a máte hotovo.